علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

علی نفس مامان وبابا

تشخیص نادرست و دردسر بزرگ

1400/8/27 11:03
نویسنده : خود علی
21 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان، در طی بارداری باید یکسری آزمایش انجام میدادم تا خیالم راحت بشه شما سالمی

یکی از این آزمایشات غربالگری سه ماه اول بود که هم زمان با آزمایش خون سونوگرافی هم انجام میدادند اما به خاطر بی دقتی سونوگرافی، نتیجه آزمایش نشون داد که گل مامان مشکوک به سندرم داون هست

عزیزکم من پیش چندین دکتر رفتم و جندین بار سونوگرافی انجام دادم اما بعضی ها می گفتند شاید نینی شما یک درصد مشکل داشته باشه بنابراین پیشنهاد دادند برای آزمایش تکمیلی و آمینیوسنتز پیش پروفسور فرهود بریم

بالاخره قرار شد برای آمینوسنتز، آب دور جنین را نمونه برداری کنند و بعد از کلی دوندگی و پول دادن یک برگه که همون فرم رضایت نمونه برداری بود را به بابا مهدی  دادند تا امضاء کنه اما بابا مهدی مخالفت کرد می گفت اگه خدا بخواد این بچه سالم باشه سالم می مونه و اگه خدا نخواد، سالم نمی مونه و گفت باید با دکتر قبل از نمونه برداری صحبت کنم و به دکتر گفت من به خدا توکل دارم و این آزمایش  به درد نمی‌خوره

دکتر هم از من نمونه گیری نکرد و گفت وقت این آزمایش گذشته و نمونه برداری کار بیهو ده‌ای است

این نگرانی چند وقتی با من و بابات همراه بود و حتی تا زمان بدنیا اومدنت هم همراهمون بود

خیلی از فامیل درجه یک و ... از این ماجرا چیزی نمی دونستند و اونهایی هم که فهمیدند کلی حرص خورده بودند

اما خدا را شکر الان خیال همه راحته و هر روز خدا را شکر میکنیم که همچین پسر گلی بهمون داده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)